• Pinjaman Peribadi

  • Kad Kredit

  • Pinjaman Kereta

  • Pinjaman Perumahan

  • Pinjaman Perniagaan

Saturday, August 7, 2010

Pinjaman Kenderaan

PINJAMAN KERETA

Pinjaman untuk semua jenis kereta -sama ada kereta tempatan atau import.

-kelayakannya mudah

- gaji kecil tiada masalah

- bisnes sendiri boleh tolong. Syaratnya ada 12k dalam acc bagi tempoh 6 bulan

- Syarikat Enterprise dan Sdn Bhd boleh memohon juga

-Blacklist tiada masalah

* Tiada UPFRONT dikenakan

Hubungi :

012 - 246 4447 (En. Hisham)

loan.bankkoperasi@gmail.com

3 comments:

MUHAMMAD AZWAR MAT JUSOH said...

Selamat sejahtera,

Ingin tahu tentang pinjaman kereta dan siapa saya perlu hubungi.

Saya Md Azwar, 013-2825658.

Mohon penjelesan secepat mungkin.

Terima kasih.

Mohd Hafidzul Bahudin said...

Selamat sejahtera,

Ingin tahu tentang pinjaman kereta dan siapa saya perlu hubungi.

Saya ZUL, 017-6534653.

Mohon penjelesan secepat mungkin.

Terima kasih.

RS GROUP said...

SALAM,
SAYA BERHASRAT UNTUK MEMBELI VAN 2ND HAND TETAPI SAYA BLACK LISTED , GAJI BASIC 2200.00 DAN BEKERJA SINCE 02.02.2010

HUBUNGI SAYA 0192514823-DARI KLANG

Post a Comment

Permohonan Secara Pos

Permohonan Secara Pos
Utk pemohon yang berada jauh. Urusan penghantaran borang dan segala dokumen adalah menggunakan Pos Ekspress - Dijamin Sampai Esok. Kalau hari ni tak sampai, esok mesti sampai! Sila rujuk pada helaian sisipan Pos Ekspress utk kawasan penerimaan yang lebih dari sehari.Mudah, Murah dan Cepat. Terima Kasih Abg Posmen

Popular Posts

Overlap Atau Setel Pinjaman
Kami pakarnya menyelesaikan atau overlap semua pinjaman lama Anda dengan pinjaman baru yang murah. Anda boleh dapat uang rebat daripada overlap atau membaikpulih slip gaji Anda.