• Pinjaman Peribadi

  • Kad Kredit

  • Pinjaman Kereta

  • Pinjaman Perumahan

  • Pinjaman Perniagaan

Saturday, August 7, 2010

Pinjaman Untuk Kerajaan & GLC Kontrak Serta Tetap

KAKITANGAN KERAJAAN, BADAN BERKANUN & SEPARA KERAJAAN (GLC)

- Minimum gaji + elaun tetap serendah RM 600

- Tidak perlu penjamin

- Pay out setinggi 100 peratus. Pinjam 200 k, dapat 200 k

- Amaun Pinjaman yang tertinggi - Sehingga RM300k

- Kadar Faedah yg SANGAT menarik. Serendah 2.35 %

- Tempoh Pinjaman yang lebih lama - sehingga 25 tahun

- Blacklist/CTOS/CCRISS Layak Memohon

- Kelulusan 5 hari sahaja

- Potongan 90 peratus pun masih boleh memohon.

- Boleh buat overlaping dengan tutup hutang lama.

- Hanya Dokumen Mudah diperlukan.

- Service seluruh Malaysia.

* Tiada UPFRONT dikenakan. Pemohon tak perlu bayar langsung kepada kami - FREE of charge*

2. STAFF KERAJAAN KAKITANGAN KONTRAK

Kemudahan Pinjaman Peribadi untuk semua kakitangan kontrak SELURUH MALAYSIA.

- Had Pinjaman Sehingga RM 200,000 TANPA PENJAMIN

- Kadar Faedah Dari 2.99% -5.5%

- Bayaran Balik Sehingga 20 Tahun

- Boleh buat overlap

- Tanpa Penjamin

- Blacklist/CTOS/CCRISS Layak Memohon

- telah berkhidmat 3 bulan ke atas (SELURUH MALAYSIA)

-Proses 7-14 Hari waktu bekerja

-Tanpa penjamin

-Jika ada perkataan KONTRAK dalam payslip boleh APPLY

* Tiada UPFRONT dikenakan

Ini Dokumen-Dokumen Yang Diperlukan (kurier pun boleh) :

1) Surat pengesahan majikan ditujukan kepada sesiapa berkenaan (Guna letterhead dan Original)

2) 3 Salinan kad pengenalan (disahkan)

3) 1 keping slip gaji original bulan yang terkini.

4) 2 Salinan slip gaji 3 bulan TERKINI(disahkan majikan)

5) Surat pemotongan gaji (sila rujuk alamat kepada saya)

6) 1 Salinan borang EA/EC/J yang terkini

7) EPF statement

8) 3 bulan Penyata Akaun TERKINI(masuk gaji) dan disahkan oleh bank anda (print online pun boleh tetapi perlu dapatkan cop pengesahan bank dari mana2 cawangan bank anda)

9) Surat jumlah hutang tak berbayar/tertunggak setiap bank yang anda blacklist atau buat pinjaman.

Hubungi :

012 - 246 4447 (En. Hisham)

loan.bankkoperasi@gmail.com

7 comments:

amirul zahar said...

boleh ceritakan macam mana cara pembayaran ?

amirul zahar said...

ape2 sila PM saya di Facebook

amirul_sengal91@yahoo.com

MOHD ARIF said...

salam,saya agent kowaja,bank rakyat,agro cash
saya ada submition untuk staff glc..
dari klairport services sdn bhd (klass) ada potongan biro angkasa
ditempat saya tak boleh lepas sebab basic dorang 700 hingga 800 je...tapi kalau campur2 elaun
adalah dalam 1200-1300 kat tempat saya dorang nak basic sahaja 1000 keatas...boleh tak kes macam ni saya submit dekat tempat tuan.?
tq salam muhibbah..
kimie_8719@yahoo.com
koptoyou.blogspot.com
layari laman web saya
http://loantoyou.webs.com

MOHD ARIF said...

salam,saya agent kowaja,bank rakyat,agro cash
saya ada submition untuk staff glc..
dari klairport services sdn bhd (klass) ada potongan biro angkasa
ditempat saya tak boleh lepas sebab basic dorang 700 hingga 800 je...tapi kalau campur2 elaun
adalah dalam 1200-1300 kat tempat saya dorang nak basic sahaja 1000 keatas...boleh tak kes macam ni saya submit dekat tempat tuan.?
tq salam muhibbah..
kimie_8719@yahoo.com
koptoyou.blogspot.com
layari laman web saya
http://loantoyou.webs.com

dinasours said...

syarikat saya adalah glc tapi tiada potongan biro angkasa..bole buat pinjman ker?

najla umairah said...

sye nk wt pinjaman bank,,
tp xlulus,,sbb dh smp 60%,,
cm ne bleh tolong sye,,
018-7829130

Mohf Halrolnizam Nizam said...

Mengurus Email (Hanya Di Rumah)

Kami mahu melatih individu yang berimpian besar iaitu
mereka yang mahu meningkatkan ekonomi tanpa meninggalkan
kerja kesayangan dengan melakukan kerja di rumah yang
mudah dan berbaloi.

Tawaran untuk anda, klik untuk maklumat lengkap

http://bozzv6.net/pengurusemail7475

Post a Comment

Permohonan Secara Pos

Permohonan Secara Pos
Utk pemohon yang berada jauh. Urusan penghantaran borang dan segala dokumen adalah menggunakan Pos Ekspress - Dijamin Sampai Esok. Kalau hari ni tak sampai, esok mesti sampai! Sila rujuk pada helaian sisipan Pos Ekspress utk kawasan penerimaan yang lebih dari sehari.Mudah, Murah dan Cepat. Terima Kasih Abg Posmen

Popular Posts

Overlap Atau Setel Pinjaman
Kami pakarnya menyelesaikan atau overlap semua pinjaman lama Anda dengan pinjaman baru yang murah. Anda boleh dapat uang rebat daripada overlap atau membaikpulih slip gaji Anda.