• Pinjaman Peribadi

  • Kad Kredit

  • Pinjaman Kereta

  • Pinjaman Perumahan

  • Pinjaman Perniagaan

Saturday, August 7, 2010

Pinjaman Untuk Swasta

PINJAMAN UNTUK KAKITANGAN SWASTA

3 Kategorinya :

1) Pekerja Swasta Yang Ada PGM Dengan Bank Rakyat/ Biro

Syaratnya : - Minimun Gaji RM 1,000 (Takde Blacklist)

- Minimun Gaji RM 1,500 (Ada Blacklist)

- Tanpa Penjamin

- Sudah bekerja 6 bulan ke atas

- Maksimun Pinjam 200 K / 20 Tahun & 5.2 % Kadar

Syarikat Panel expired boleh buat dengan syarat panel expired tak melebihi setahun.

2) Pekerja Swasta Ada Biro Angkasa

Syaratnya : - Minimun Gaji RM 1,000 ke atas

- Tanpa Penjamin

- Sudah Bekerja 6 Bulan

- Maksimun Pinjam 100 K / 10 Tahun & 5.95 %

- Blacklist Bawah RM 20 K Boleh Memohon.

- Blacklist lebih 20 K, wajib kena tutup dulu.

3) Pekerja Swasta Tiada Panel ( Semua Sektor Boleh : Kilang, Firma)

Syaratnya : - Minimun Gaji RM 1,500 ke atas

- Tanpa Penjamin

- Sudah Bekerja 3 Bulan Ke Atas

- Maksimun Pinjam 20 kali gaji/ Max 5 Tahun

- Nama Mesti BERSIH Dari CCRIS,CTOS.

- Hanya Dokumen Ringkas Yang Diperlukan\

* Tiada UPFRONT dikenakan

DOKUMEN DIPERLUKAN

1) Surat pengesahan majikan ditujukan kepada sesiapa berkenaan (Guna letterhead dan Original)

2) 3 Salinan kad pengenalan (disahkan)

3) 1 keping slip gaji original bulan yang terkini.

4) 2 Salinan slip gaji 3 bulan TERKINI(disahkan majikan)

5) Surat pemotongan gaji (sila rujuk alamat kepada saya)

6) 1 Salinan borang EA/EC/J yang terkini

7) EPF statement

8) 3 bulan Penyata Akaun TERKINI(masuk gaji) dan disahkan oleh bank anda (print online pun boleh tetapi perlu dapatkan cop pengesahan bank dari mana2 cawangan bank anda)

9) Surat jumlah hutang tak berbayar/tertunggak setiap bank yang anda blacklist atau buat pinjaman.

10 ) Rekod CCRIS dari Bank Negara

Hubungi :

012 - 246 4447 (En. Hisham)

loan.bankkoperasi@gmail.com

85 comments:

MOHD ARIF said...

boleh email kan tetntang gstt loan detail
kimie_8719@yahoo.com

ZAIN FC said...

sy berminat tp gaji pokok saya RM900 SHJ..x termasuk komisen...

nurul said...

sy berminat utk membuat pinjaman peribadi ini.sy Pekerja Swasta Tiada Panel..gaji pokok rm1000 masuk bank dan ada elaun tapi majikan bayar tunai..(gaji & elaun lain tarikh). Rekod mmg bersih tak ada sebarang CCRIS,CTOS dan sudah bekerja selama 5 bulan..adakah saya layak untuk memohon pinjaman ini?sila email atau hubungi sy ladyzz_sky87@yahoo.com / 017-6121912

Unknown said...

Sy memerlukan pinjaman bagi menyelesaikan hutang di bank...saya pekerja swasta...gaji pokok RM 2200 masuk bank.saya tak pasti nama saya ccris atau ctos..tapi saya x blh buat loan dengan bank...sekiranya terdapat peluang untuk saya membuat loan sila email saya norlaila.yaakukb@gmail.com/012-3504366(laila)
terima kasih

fafau-gule2 atiey said...

saya pekerja semi kerajaan..basic 1600+cola+alaun=rm1800.
nama bersih just ad sangkut2 kat monthly kereta..
ad pluang x nak wat loan..email: jiji.jojo844@gmail.com

andika said...

saya berminat nak buat loan 10k untuk overlap hutang.. bleh email to andikatarunajadian@gmail.com

Nurul Fidayu said...

Saya bekerja di vads tapi under kelly service sen bhd..saya da hutang dan cimb express 6000... Sy nak settlekan harap2 leh dapat dalam 10k..yang selebihnya saya nak buat perniagaan kecil..harap dapat membantu..boleh kol saya di 0173714292

Mohd Hazrul Rasid said...

saya berminat utk membuat pinjaman peribadi ini.saya Pekerja Swasta Tiada Panel..gaji pokok rm2100 tak termasuk komisyen.gaji masuk bank dan ada elaun tapi majikan bayar tunai... sudah bekerja selama 8 bulan..adakah saya layak untuk memohon pinjaman ini?sila email atau hubungi saya. hazrul_godiva@yahoo.com/
012 6216892

rossie said...

saya pekerja swasta tiada panel, gaji RM1500..sudah bekerja 2thn, xde blacklist tapi skarang monthly kereta sangkut sebulan. . saya cuba buat. . nak buat loan untuk bayar pinjaman belajar. . bole lepas x buat loan ni?? bole call 0193961538 atau email rosnani80@yahoo.com

Wan Shaherman Nizam Wan Ismail said...
This comment has been removed by the author.
Shahih FX said...

Assalamualaikum... Saya pekerja sub-contract di KENCANA PETROLEUM BHD / KENCANA MARINE SDN. BHD. Saya telah berkerja hampir 3 bulan dan kini menyambung contract selama 6 tahun. Bolehkah permohonan saya lulus? Kerana rata2 bank yg sy apply loan masih tidak hubungi sy. Bolehkah Encik uruskan permohonan loan saya.Gaji saya sebulan RM3800+RM1200=RM5000. Harap boleh mempercepatkan urusan loan. Sila hubungi saya by email shaenilzam@gmail.com atau call 01112183328

eyasz sunsweet said...

sy bkerja sebagai penasihat jualan di Perisai Wira Saga SDN BHD ..dah kerja selama setahun lebih . gaji pokok rm800(belum campur komisen). kalau +rm1200(komisen) = rm2000 .. bolehkah saya nak buat pinjaman hny rm25k shaja .. nak beli kereta 2nd hand sahaja .. kalau en rasa dapat bantu saya email kt saya eyaszsunsweet92@yahoo.com atau call 0172797242

yaniee nieza said...
This comment has been removed by the author.
yaniee nieza said...

saya pekerja swasta tiada panel..dh bekerja dalam 5 bulan..gaji pokok saya rm2000.00...saya ingin mengetahu lebih lanjut bagaimana proses pinjaman ini...bolehlah menghubungi saya melalui email yanie66@gmail.com

yofigal said...

Salam sejahtera,

Saya pekerja swasta, tiada panel gaji bulan saya Basic RM1500.00 + elauns OT = Rm 1700 / RM1800.
Saya ingin membuat pinjaman. adakah saya layak utk pinjaman? Rekod besih.Sudah 1 tahun 3 bulan berkerja

Mohd Hamidi Mohd Amin said...

Sy memerlukan pinjaman bagi menyelesaikan hutang di bank...saya pekerja swasta di sektor oil n gas...gaji pokok RM 2500 masuk bank.saya tak pasti nama saya ccris atau ctos..tapi saya x blh buat loan dengan bank...sekiranya terdapat peluang untuk saya membuat loan sila email saya mohdhamidimohdamin@gmail.com/(hamidi)
terima kasih

Noor Fadhilah said...

Sy ingin mmbuat pinjaman untuk perkahwinan.. sy bkrja d syarikat swasta dgn basic 2300 tidak trmsuk ot dan insentif.. sy ada rekod pnjamn d cimb dan aeon.. sila email d dyfi4ever@gmail.com

Terima kasih

Lin Azlina said...

nk try buat loan tuk setel hutang kredit kad.
gaji basic 2000 kerja swasta.
email azlina6703@gmail.com

tq

mohd hafiz said...

email me at mohdhafizbinnasir@yahoo.com.interest for personal loan..but basit only 1k.include ot all 1200 only...how?please email me...

nUruL@CoMeL said...

boleh bagi sy detail..
basic 2k.
ni email sy boboocute@gmail.com

mohd shafiq said...

gji pokok 900..x termasuk trip..email shafiqsaat89@gmail.com

didiey88 said...

saya berminat saya keja sektor swasta, basic gaji rm1250,
please email radical_88@yahoo.com

fairuz fawdzan said...

saya sudah hantar info sy dlm bentuk sms ke num phone tuan..hrp dpt hubungi sy segera..terima kasih.. emel : fairuz_fawdzan@yahoo.com

rosydi archyis said...

Saya Berminat Nak buat pinjaman.. Nak Beli Kereta.. tolong emailkan saya Detail.. mohammad_rosydi@yahoo.com

zaryna attiey said...

assalamualaikum en hisham...sy bkje di sektor swasta...sdah 6bln...sy nk pnjam lbih krg 30k utk mlngsaikn sgla htang kete sy...sila email sy attieyzaryna@yahoo.com

azdin ahmad said...

saya swasta tiada panel.boleh bantu?..zudeenzouk@yahoo.com

mimidaring said...

sy nak beli rumah, tp suami sy ctos. boleh bgtau macam mana boleh buat loan rumah. sy bekerja tapi pendapatan kurang dari 2k. email sy fauzianamohamedzain@ymail.com

mohd sukri said...

sy berkerja di bahagian perhotelan basic tetap rm 1800. sy nak wat personal loan dlm 20k utk kawin. sy tngg hutang bulan keta jer. rekod xde lg blacklist xde lg.. pls advise email sy mohdsukri28@gmail.com

ukhone said...

sy pekerja rapidkl..gaji pokok rm1469. campur dgn ot tetap dan elaun, rm2200..maksimum loan bpe lpas?

mummyimad vitashop said...

salam..sy berkerja sebagai guru di sekolah swasta..ingin beli rumah harga dalam 250-300k...apa syaratnye??perlu 10% deposit ke??

Afan Keanda said...

salam .. saya bekerja sektor swasta . gaji bersih 1800 .. ada sangkut pinjaman PTPK .. boleh bantu saya ? email saya , afankeanda87@gmail.com

NURUL AUFA AMIRA said...

boleh bagi sy detail..
basic 2k.
ni email sy liaemira@gmail.com
keje perlu slip gaji 3 bln ker???klu kurang from 3 bln bleh tak apply??plz email to me..tq..

Dz Shope said...

Kalau gaji melalui cash cek dan di cashkn di kaunter boleh apply x?ade epf, basic rm2800..ade komisyen dan elaun..tolong email details di dz.shope@yahoo.com..

Ajak San said...

nk buat pnjaman.pm detail ajak_san@yahoo.com

Mohf Halrolnizam Nizam said...

Mengurus Email (Hanya Di Rumah)

Kami mahu melatih individu yang berimpian besar iaitu
mereka yang mahu meningkatkan ekonomi tanpa meninggalkan
kerja kesayangan dengan melakukan kerja di rumah yang
mudah dan berbaloi.

Tawaran untuk anda, klik untuk maklumat lengkap

http://bozzv6.net/pengurusemail7475

Chempaka Syahirah said...

klu sya nak buat pinjaman tp gaji bawah RM 1500, boleh x?
tolong email detail ke adikim23@gmail.com

remy salak said...

Saya Kerja GSAS bekerja sama dengan Pos Malaysia...Gaji Bawah 2000...Nak Buat Pinjaman 20k...tolong email remysalak@gmail.com...
Tak Pernah Buat Pinjaman...

Mohd Nasrul said...

klu sya nak buat pinjaman tp gaji bawah RM 1500, boleh x?
tolong email detail ke mnasrul66@gmail.com

NUR AISHAH said...

saya nak buat pinjaman,gaji 1600 sebulan,nama bersih,kerja lebih setahun..pls email blackaishah@hotmail.com

Karina Agus said...

`Nama saya Karina Agus, tinggal di Indonesia, saya ingin menggunakan media ini untuk mengingatkan semua orang mencari pinjaman untuk berhati-hati tentang scammers karena mereka bulan everywhere.Few lalu saya secara finansial turun, dan karena kebutuhan saya, putus asa dan kemiskinan , saya telah scammed oleh beberapa perusahaan pinjaman yang disebut di online. Aku kehilangan harapan tidak sampai seorang teman saya merujuk saya ke pemberi pinjaman sangat handal disebut Mrs Clara Alderman yang meminjamkan pinjaman tanpa jaminan dari $ 79.000 dalam 24 jam tanpa tekanan, pada awalnya itu seperti mimpi bagi saya sampai saya melihat waspada angsuran pertama saya 2 jam setelah saya diterapkan. Saya mendorong sesama Indonesia yang membutuhkan pinjaman untuk silahkan hubungi Mrs.Clara melalui: claraloans@financier.com atau hubungi mereka di +447045730449
Hati-hati! Anda juga dapat menghubungi saya untuk informasi lebih lanjut melalui: Karinaagus2@gmail.com

Rafi Reinhard said...

Mencari pinjaman akses mudah dari perusahaan yang sah pinjaman, Persetujuan Instan, Tidak ada jaminan, Low tingkat, pastikan Anda mengunjungi Rachel Hernandez Perusahaan Pinjaman karena perusahaan pinjaman yang tepat, kami menyediakan semua jenis pinjaman sebesar 2%. Jika Anda tertarik, Anda dapat menghubungi kami melalui email di: company@gmail.com pinjaman rafi.reinhard
Dengan Tulus,
Mr.Rafi

Rafi Reinhard said...

Mencari pinjaman akses mudah dari perusahaan yang sah pinjaman, Persetujuan Instan, Tidak ada jaminan, Low tingkat, pastikan Anda mengunjungi Rachel Hernandez Perusahaan Pinjaman karena perusahaan pinjaman yang tepat, kami menyediakan semua jenis pinjaman sebesar 2%. Jika Anda tertarik, Anda dapat menghubungi kami melalui email di: company@gmail.com pinjaman rafi.reinhard
Dengan Tulus,
Mr.Rafi

saiful faizal said...

Gji rm1800 brapa pinjaman maksimun blh pjm?

syafiq safri said...

sy kje bsic bru 1000 ,gji ksar1500 blh ke sy buat pnjman???

Pon said...

Saya basic gaji RM 1750,boleh mohon loan peribadi le,

Pon said...

Saya basic gaji RM 1750,boleh mohon loan peribadi le,

Pon said...

Saya basic gaji RM 1750,boleh mohon loan peribadi le,

anuar boy said...

salam dan salam 1 malaysia saya mohd hairul anuar berkerja sebagai anggota tentera boleh tak saya ingin membuat loan pinjaman ini,,,,tolong balas meseng saya sekian terima kasih

anuar boy said...

salam dan salam 1 malaysia saya mohd hairul anuar berkerja sebagai anggota tentera boleh tak saya ingin membuat loan pinjaman ini,,,,tolong balas meseng saya sekian terima kasih

anuar boy said...

salam dan salam 1 malaysia saya mohd hairul anuar berkerja sebagai anggota tentera boleh tak saya ingin membuat loan pinjaman ini,,,,tolong balas meseng saya sekian terima kasih

klay thompson said...

Hello

Memohon untuk pinjaman cepat dan cara mudah untuk membayar bil-bil dan semula membiayai projek anda dalam kadar faedah yang paling murah sebanyak 3% untuk menghubungi kami hari ini melalui: trustfunds224@gmail.com. Pinjaman ini memerlukan tawaran pinjaman minimum kami adalah 1,000.00 pilihan pinjaman apa-apa wang, saya seorang pendaftaran disahkan dan pemberi pinjaman Legit, anda boleh hubungi kami hari ini jika anda berminat. Untuk mendapatkan pinjaman ini, hubungi saya untuk maklumat lanjut mengenai proses pinjaman terma dan syarat-syarat pinjaman dan jumlah pinjaman akan dipindahkan kepada anda. Saya memerlukan jawapan segera anda jika anda berminat.

zalieya zain said...

gaji rm1500 di bayar cash ada epf socso boleh apply tak
email to eiyagurls@yahoo.com

zalieya zain said...

gaji rm1500 di bayar cash ada epf socso boleh apply tak
email to eiyagurls@yahoo.com

Fizah 6174578 said...

Hafizah abu bakar
Melaka
Basic gaji: Rm900
Cola: rm250
Elaun:Rm150
Semi gover&swasta
Dah Lebih 6 Bulan kerja.
Epf & socso ada Potongan.
Gaji Masuk Bank Bulanan.

BERAPA KELAYAKAN

Fizah 6174578 said...

Hafizah abu bakar
Melaka
Basic gaji: Rm900
Cola: rm250
Elaun:Rm150
Semi gover&swasta
Dah Lebih 6 Bulan kerja.
Epf & socso ada Potongan.
Gaji Masuk Bank Bulanan.

BERAPA KELAYAKAN

Ajym Dekecik said...

Abdul aziem
Sabah
Basic gaji 1325
Elaun 145
Syarikat swasta
3 tahun bekerja
Epf socso ada potongan
Gaji melalui bank
Nak buat loan 15k sahaja, layak ke?

Ajym Dekecik said...

Abdul aziem
Sabah
Basic gaji 1325
Elaun 145
Syarikat swasta
3 tahun bekerja
Epf socso ada potongan
Gaji melalui bank
Nak buat loan 15k sahaja, layak ke?

Williams Loans said...

URGENT LOAN OFFER APPLY NOW.
Hello,
My name is Mrs Vicky, i am from Carlifornia USA, married, i have
been searching for a genuine loan company for the past 5 months and
all i got was bunch of scams who made me to trust them and at the end
of the day, they took my money without giving anything in return, all
my hope was lost, i got confused and frustrated,i find it very
difficult to feed my family, i never wanted to have anything to do
with loan companies on the internet, so i went to borrow some money from a
friend, i told her all that happened and she said she can help me, that
she knows a loan company that can help me with any amount of loan
needed by me with a very low interest rate of 2%, that she just got a
loan from them, she directed me on how to apply for the loan, i did
just as she told me, i applied with them on Email:(williamsloans14@gmail.com), i never believed but i tried and to my
greatest surprise i got the loan within 24 hours, i could not believe,
i am happy and rich again and i am thanking God that such loan
companies like this still exist upon this scams all over the places,
please i advise everyone out there who are in need of loan to go for
(williamsloans14@gmail.com) they will never fail you,and
your life shall change as mine did.




URGENT PINJAMAN TAWARAN MEMOHON SEKARANG.
Hello,
Nama saya Puan Vicky, i am dari Carlifornia Amerika Syarikat, berkahwin, saya mempunyai
telah mencari syarikat pinjaman yang tulen untuk 5 bulan yang lalu dan
semua yang saya dapat adalah sekumpulan penipuan yang membuat saya untuk mempercayai mereka dan pada akhirnya
hari, mereka mengambil wang saya tanpa memberi apa-apa sebagai balasan, semua
harapan saya telah hilang, i mendapat keliru dan kecewa, saya merasa sangat
sukar untuk memberi makan kepada keluarga saya, saya tidak pernah mahu mempunyai apa-apa kaitan
dengan syarikat-syarikat pinjaman di internet, jadi saya pergi untuk meminjam wang daripada
rakan, saya memberitahunya apa yang berlaku dan dia berkata dia boleh membantu saya, yang
dia tahu syarikat pinjaman yang boleh membantu saya dengan mana-mana jumlah pinjaman
diperlukan oleh saya dengan kadar faedah yang sangat rendah sebanyak 2%, bahawa dia hanya mendapat
pinjaman daripada mereka, dia mengarahkan saya tentang bagaimana untuk memohon pinjaman, i did
hanya kerana dia memberitahu saya, saya memohon dengan mereka pada E-mel: (williamsloans14@gmail.com), saya tidak pernah percaya tetapi saya cuba dan saya
kejutan besar i mendapat pinjaman dalam tempoh 24 jam, saya tidak dapat percaya,
i gembira dan kaya lagi dan saya sedang mengucapkan terima kasih kepada Tuhan bahawa pinjaman itu
syarikat-syarikat seperti ini masih wujud di atas penipuan ini di seluruh tempat,
sila i menasihati semua orang di luar sana yang memerlukan pinjaman untuk pergi untuk
(williamsloans14@gmail.com) mereka tidak akan mengalami kerugian anda, dan
hidup anda akan berubah apabila saya lakukan.

Eduardo Santos said...

Hello, ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Encik eduardo santos, pemberi pinjaman pinjaman peribadi telah membuka peluang kewangan untuk semua yang memerlukan bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 2% untuk individu, syarikat dan syarikat-syarikat di bawah terma dan syarat-syarat yang jelas dan mudah difahami. Hubungi kami hari ini melalui e-mel kepada: (eduardosantosloan@gmail.com)

Emmanuela Ramlee said...

Halo, nama saya Emmanuela Ramlee, korban penipuan di tangan pemberi pinjaman palsu, saya telah penipuan semua paling Rp29,000,000 karena saya butuh modal besar Rp50.000.000 ribu, saya hampir mati, saya tidak punya tempat untuk pergi, bisnis saya hancur dalam proses saya kehilangan anak saya .. saya tidak tahan ini terjadi lagi. pada bulan Desember 2014, saya bertemu dengan seorang teman yang memperkenalkan saya untuk menjadi ibu yang baik Mrs Susan yang pada akhirnya membantu saya mengamankan pinjaman di perusahaan, ibu yang baik saya ingin menggunakan kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih, Semoga Tuhan terus memberkati Anda, saya juga ingin menggunakan kesempatan ini untuk menyarankan sesama Indonesia, bahwa ada banyak penipuan di luar sana, jika Anda membutuhkan pinjaman dan pinjaman dijamin cepat hanya mendaftar melalui Ibu Susan melalui email: michelsusan561@gmail.com. Anda dapat menghubungi saya melalui email ini; emmanuelaramlee@gmail.com jika Anda memiliki keraguan. silahkan dia satu-satunya orang yang dapat diandalkan dan dapat dipercaya.
Terima kasih.

Elena Nino said...

Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar bil, pengembangan perniagaan, badan korporat atau pinjaman peribadi? Hubungi kami hari ini untuk pinjaman yang cekap dan dipercayai puasa semalam di melalui e-mel: elenanino07@gmail.com

Regards
Puan Elena

mohd azlan awang said...

Sy kje hotel kt kl 7bln dah confirm.basic 900+service charge900= 1800..nk pinjam 4-7k..klu bleh tlg email sy mohdazlanawang1209@gmail.com

andrew santo Joseph said...

I need to borrow rm 3000 with 60 months repayment

Queen Anita said...

Apakah Anda tidak stabil secara finansial? yang Anda menolak pinjaman dari bank? di sini adalah kesempatan Anda untuk mendapatkan pinjaman dan booming bisnis menabrak Anda seperti yang kita Queen Anita memberikan pinjaman kepada pelamar kami dengan tingkat bunga 2% jadi jika Anda intrested dalam memperoleh pinjaman dari kami hubungi kami di (queenanitaloanfirm@gmail.com )

Alyasaa Daburah said...

Halo semua, kami ceo dari alyssa lender deborah saat memberikan pinjaman kepada pelamar kami untuk membantu mereka booming bisnis menerjang mereka, melunasi fudbills sone d Anda, Yang kita butuhkan adalah beberapa informasi tentang Anda dengan tingkat bunga 2%. Jadi hubungi kami di alyasaadaburahlenders@gmail.com

azam mat jelani said...

Sy berkerja di teleflex kamunting sy nk tnya adakah syarikat ini panel bank rakyat. Basic saya rm 1000 x termasuk elaun. Boleh x sy buat loan.

vijaymallya said...

PINJAMAN ASLI DAN DIJAMIN DAFTAR SEKARANG
Dear Sir / Madam, Apakah Anda mencari pemberi pinjaman kredit terpercaya yang bisa
meminjam Anda dari 1.000 ke 10.000.000 USD, EURO, GBP dll Untuk membayar kembali
dept atau untuk memperbaiki bahwa stres keuangan Anda bahwa Anda telah
menghadap lama, Vijaya Pinjaman Perusahaan sini Anda dengan rencana pembayaran dan tingkat bunga yang sesuai 2% (Kredit Mobil, Personal Loan, Mortgage Loan, pinjaman bisnis dll). Jika tertarik hubungi kami melalui e-vijaymallya803@gmail.com yang di bawah, E-mail:
(Vijaymallya803@gmail.com)

Funds King said...

Hello, Adakah anda memerlukan pinjaman dari syarikat yang paling dipercayai dan boleh dipercayai
dalam dunia? jika ya maka hubungi kami sekarang untuk kami menawarkan pinjaman kepada semua
kategori pencari sama ada syarikat atau untuk kegunaan kakitangan. kami menawarkan
pinjaman pada kadar faedah 3%, Hubungi kami melalui e-mel:
fundsking@gmail.com

(1) Nama Penuh
(2) Alamat Penuh
(3) Negara
(4) Umur
(5) Pekerjaan
(6) Beritahu nombor telefon
(7) Seks:
(8) Jumlah Pinjaman yang diperlukan:
(9) Tempoh Pinjaman

Email kami di: fundsking@gmail.com

Funds King said...

Hari yang baik: anda memerlukan pinjaman segera untuk menyelesaikan keperluan kewangan anda, kami menawarkan pelbagai dari $ 5,000.00 kepada $ 10.000.000,00 pinjaman Max, kita boleh dipercayai, cekap, pantas dan dinamik, dengan 100% dijamin dan kami juga memberikan kredit kepada (. euro, pound dan dolar) kadar faedah yang terpakai bagi semua pinjaman habis bulan (3%), jika anda berminat untuk kembali kepada kami melalui (singapore brunei@gmail.com) dengan maklumat di bawah: nama penuh: Negara: Jumlah pinjaman alamat: Tempoh: Umur: Jantina: Pekerjaan: nombor telefon: Terima kasih. Saya menunggu jawapan segera anda

adam sha said...

Ade lg x? Nk wat pnjaman la..nk kwin

adam sha said...

Ade lg x? Nk wat pnjaman la..nk kwin

Miller Porter said...

Hai semua,

Saya Miller Porter pemberi pinjaman pinjaman persendirian dengan Reputasi baik Kerja,
millerporter102@yahoo.com Memohon hari ini jika anda memerlukan kecemasan
pinjaman dari sebuah syarikat terkemuka, dengan keadaan yang baik dan hubungan buruh,
maka anda perlu menghubungi kami kerana kami menawarkan pinjaman pada
Kadar faedah yang berpatutan sebanyak 3% dan kerja anda dengan kami
akan menjadi satu pengalaman yang baik. Jika anda berminat, hubungi
kami melalui e-mel: millerporter102@yahoo.com atau
+2349057519652 millerporter102@yahoo.com

http://millerporter102.wix.com/potterfirms

Saya menunggu jawapan pantas anda
Encik Miller Porter

Clara Banny said...

perhatian:

Adakah anda memerlukan pinjaman? Adakah anda berminat untuk mendapatkan apa-apa jenis pinjaman? Atau adakah anda dari segi kewangan bimbang ?. Adakah anda mempunyai hutang untuk membayar? Kami memberi pinjaman kepada mana-mana bahagian dunia, kadar Faedah Pinjaman kami adalah 3% setiap annul dengan tempoh niaga tanpa mengira Lokasi atau status kredit. Untuk mendapatkan pinjaman hari ini Hubungi kami melalui e-mel Syarikat Alamat di: clarabannyloaninvestmentplc@gmail.com

NOTA: Kami memberikan keluar minimum ($ / € 5,000) kepada maksimum ($ / € 500,000.000) E.T.C. Permintaan pinjaman mesti dinyatakan dalam dolar AS atau EURO, Dan mana-mana mata wang yang digunakan lain.

pencari pinjaman yang berminat adalah untuk mengisi Borang Permohonan Pinjaman di bawah Kelulusan ..

(MAKLUMAT PEMINJAM)

Nama penuh:......................
AGE .............................
STATUS PERKAHWINAN..................
Alamat:...........................
Negara ....................................
Negeri ...................................
Telefon: .....................................
E-mel: .....................................
Pekerjaan: ................................
Pendapatan bulanan:............................
Agama: ..................................
Seterusnya Kin: ...............................

(MAKLUMAT PINJAMAN)

Jumlah Diperlukan sebagai pinjaman: .....................
Tempoh Pinjaman: .............................
Tujuan Pinjaman: ................................
Cagaran: ................................
Pernahkah anda memohon pinjaman sebelum ini? ..........................
Mod pembayaran balik: bulanan atau tahunan ....................
Adakah anda bercakap atau mendengar bahasa Inggeris? .............................

Terima kasih kerana kami menanti Response pantas anda, kami berkhidmat untuk anda.

Selamat sejahtera,
Clara Banny
Pengurus di Co-Operation

Clara Banny said...

PINJAMAN PELUANG:

Adakah anda Meminta untuk pinjaman bercagar segera?
Adakah anda menghadapi masalah mendapatkan pinjaman untuk modal kerja daripada tempatan
bank-bank dan institusi kewangan lain?

Perkhidmatan ini adalah untuk menyediakan sokongan kewangan kepada individu,
ahli perniagaan dan wanita dalam perniagaan.
Jika anda berminat, sila hubungi kami sekarang melalui e-mel:
clarabannyloaninvestmentplc@gmail.com: Kami adalah pada perkhidmatan anda.

E-mel kami di: clarabannyloaninvestmentplc@gmail.com
untuk mendapatkan borang permohonan pinjaman.

Selamat sejahtera,
Clara Banny
Pengurus di Co-Operation

Elena Nino said...

Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar bil, pengembangan perniagaan, badan korporat atau pinjaman peribadi? Hubungi kami hari ini untuk pinjaman yang cekap dan dipercayai puasa semalam di melalui e-mel: elenanino03@gmail.com

Regards
Puan Elena

Emiliana Wilson said...

Hello,
Anda dialu-alukan untuk GLOBAL FINANCE LIMITED di mana pinjaman dibuat mudah, dan kami juga mahu anda tahu bahawa kita boleh memberi pinjaman anda apa-apa amaun yang anda perlukan sebagai pinjaman pada kadar faedah 2%, semua yang perlu anda lakukan adalah untuk anda untuk mengisi permohonan pinjaman Borang di bawah dan kembali kepada saya sekarang kerana ini adalah langkah pertama memperoleh pinjaman dari syarikat ini.

DATA PEMOHON

1) Nama Penuh:
2) Negara:
3) Alamat:
4) Negeri:
5) Jenis Kelamin:
6) Status perkahwinan:
7) Pekerjaan:
8) Nombor telefon:
9) Kedudukan Semasa di tempat kerja:
10) Pendapatan bulanan:
11) Jumlah Pinjaman Diperlukan:
12) Tempoh Pinjaman:
13) Tujuan pinjaman:
14) Agama:
15) Adakah anda memohon sebelum:
16) Tarikh lahir:
terima kasih.

Laura Jacobs said...

Hello,
Ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Puan Jane Alison, pemberi pinjaman pinjaman peribadi mempunyai membuka peluang kewangan untuk semua orang yang memerlukan apa-apa bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar 2% kadar faedah kepada individu, syarikat dan syarikat-syarikat di bawah terma dan syarat yang jelas dan mudah difahami. hubungi hari ini kami melalui e-mel supaya kita boleh memberikan syarat-syarat pinjaman dan syarat-syarat kami di: (saintloanss@gmail.com)

Daniel Arjan said...

Hello,
Saya Juan Diego, pemberi pinjaman pinjaman swasta yang memberikan pinjaman peluang seumur hidup. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar hutang anda atau anda memerlukan pinjaman untuk meningkatkan perniagaan anda? Anda telah ditolak oleh bank-bank dan institusi kewangan lain? Adakah anda memerlukan pinjaman penyatuan atau gadai janji? mencari lebih banyak kerana kita berada di sini untuk membuat semua masalah kewangan anda satu perkara yang telah lalu. Kami memberikan pinjaman dana kepada individu yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit yang buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil, untuk melabur dalam perniagaan pada kadar 2%. Saya mahu menggunakan medium ini untuk memberitahu anda bahawa kami memberikan bantuan yang boleh dipercayai dan benefisiari dan akan bersedia untuk menawarkan pinjaman. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel di: (diegosaintloans@outlook.com)

Equity Capital Loans said...

Adakah Anda Perlu Segera Kewangan Pinjaman Kredit?
* Pemindahan Sangat cepat dan cepat ke akaun bank anda
* Bayaran balik bermula 8 bulan selepas anda mendapatkan wang
* Kadar faedah yang rendah sebanyak 2%
* Bayaran balik jangka panjang (1-30 tahun)
BORANG PERMOHONAN UNTUK PINJAMAN
================================
Nama: ........ ........... nama Kedua: ...............
Hubungi Alamat: .................
Negara: ............ .... Umur: ..........
Seks: ......... ............. Nombor Telefon: ..............
Status: ....... ............ Pekerjaan: ...............
kedudukan: ................ Pendapatan bulanan: ..............
Jumlah Pinjaman: ........ Tujuan Pinjaman: ............
jangka masa: ....................
Pernahkah anda memohon pinjaman sebelum: ................
Anda memahami Bahasa Inggeris: ..........
sila mengisi dan menghantar borang ini kepada:
E-mel: homeofequity@gmail.com
Website:www.equitycapital5.webnode.com
Yang ikhlas,
Nicolas Payne
Equity Capital

David Smart said...

Hello,
Semua orang sedang gembira memberikan bukti besar saya pada bagaimana saya mendapat saya
keinginan jumlah pinjaman daripada Encik Ibrahim yang merupakan pengurus david pintar
syarikat pinjaman, saya ingin cepat menggunakan peluang ini untuk semoga seluruh
tahu dunia ini, Am Puan Maira lukas dari mexico, saya berada di carian
pinjaman untuk memulakan perniagaan saya sendiri untuk menyokong suami saya
mengenai perbelanjaan anak-anak jadi saya pergi dalam talian mencari pinjaman ketika saya
terserempak dengan beberapa pemberi pinjaman yang menipu dan scammed jauh sedikit wang saya
pada proses yang masa i mendapat keliru i tidak tahu apa yang perlu dilakukan
lagi kerana wang yang sedikit i telah mempunyai dengan saya telah diambil
oleh mereka anak haram penipuan yang memanggil diri mereka pemberi pinjaman pinjaman sebenar,
Maka pada suatu hari setia sebagai i telah melayari melalui internet
mencari kerja i terserempak dengan beberapa testimoni mengulas mengenai
forum oleh salah Mr nugyenven, dan Puan idohdo berkat kepada bagaimana mereka
menerima pinjaman mereka dari David pintar pinjaman Syarikat
E-mel: davidsmartloancompany@gmail.com Jadi saya berkata kepada diri saya sendiri bahawa saya mesti memberi
ini percubaan kerana saya begitu takut mengenai apa yang orang lain peminjam
lakukan kepada saya, Jadi saya pergi ke hadapan mengambil Alamat e-mel peribadi yang bersama-sama
dalam komen-komen di website jadi saya menghubungi beliau memaklumkan bahawa saya
telah dirujuk kepadanya oleh beberapa pelanggan yang menerima pinjaman mereka dari
syarikatnya, Mr nugyenven, dan Puan idohdo berkat, Oleh itu, apabila dia mendengar
bahawa beliau amat gembira dengan keadaan itu, Jadi dia meyakinkan saya bahawa saya sedang dalam
syarikat yang betul di mana saya boleh menerima jumlah pinjaman keinginan saya, Mereka memberikan saya
borang permohonan pinjaman peminjam untuk mengisi dan kembali, saya lakukan semua itu,
kepada mereka semua maklumat yang perlu saya tentang saya, Jadi saya telah diberi
terma dan syarat semua syarikat mereka berjalan lancar tanpa
sebarang kelewatan, dalam tidak kurang daripada 24 jam saya telah dimaklumkan bahawa pinjaman saya sah
jumlah $ 6.000.000 USD telah didaftarkan dan diluluskan oleh mereka
pinjaman lembaga pemegang amanah, Jadi pada proses yang masa i begitu gembira
apabila mereka memberitahu saya saya perlu menghantar mereka melalui perbankan butiran, tetapi saya
sedikit ragu-ragu untuk melakukannya jadi saya berkata saya mempunyai kepercayaan dan percaya untuk
ini panggilan pemberi pinjaman Mr abraham, i memberikan mereka akaun bank saya jadi
menghairankan saya menerima dan amaran dari bank saya bahawa akaun saya telah
dikreditkan dengan jumlah $ 5.000.000 USD david syarikat pinjaman pintar. Jadi saya segera
e-mel kepadanya bahawa saya mempunyai menerima pinjaman saya berjaya, Jadi sayang saya
saudara-saudara di luar sana masih mencari syarikat pinjaman yang tulen
i akan menasihati anda untuk sila hubungi Encik Abraham dengan yang sama
E-mel: davidsmartloancompany@gmail.com dan saya tahu dia juga akan membantu anda dengan
jumlah pinjaman keinginan anda okay, E-mel mereka hari ini dan anda akan gembira
awak buat.
Puan, Maira lukas

Ayesha Sadeeq said...

Hello, saya minta Puan Ayesha Sadeeq, Pengurus Sadeeq pinjaman invetments, Adakah anda berhutang? Anda ingin mengembangkan perniagaan anda, membayar bil-bil anda, kerja-kerja pengubahsuaian rumah, atau jika anda perlukan bantuan kewangan tujuan. Kami adalah untuk memberikan kehidupan yang lebih baik kepada orang di seluruh dunia dengan tiada caj untuk permohonan pinjaman polisi kami memberi pinjaman dengan kadar faedah 2% kepada individu dan Syarikat di bawah terma-terma dan syarat-syarat untuk memahami.
Hubungi kami melalui e-mel: (sadeeqinvestmentplan@gmail.com)

maryan sani said...

Halo, aku Puan Maryan sani pemberi Pinjaman Pinjaman Peribadi. Perusahaan Kami menyediakan Pinjaman Pada Tingkat rendah 2%. Apakah Anda Perlu Pinjaman Mendesak Untuk melunasi Utang Anda, Atau Anda membutuhkan Pinjaman Untuk Meningkatkan Bisnis Anda, tagihan TUNAI VISA VISA Anda dan Meningkatkan Anda Fasiliti Perusahaan? Anda Telah Putusan yang Ditolak Oleh bank dan Institusi Kewangan lainnya? Layanan ini kepada Akan Memberikan Baik dojdocb.html entiti, syarikat, Bisnis lelaki dan Wanita Dan Kami TIDAK costomers terburu-buru kami pada TUNAI VISA VISA, melainkan Kita Memberikan Acha lebih pilkada waktu Untuk melunasi laon Acha Telah dikumpulkan. Namun, Peluang Kewangan Pada Langkah pintu Anda, jadi hubungi kami hari ini kepada melalui e-mel di: maryansaniloancompany@gmail.com

Mr.Anthony Dave. said...

Adakah anda memerlukan pinjaman kredit kewangan yang mendesak?
* Pemindahan Sangat cepat dan serta-merta ke akaun bank anda.
* Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapat wang.
akaun bank
* Kadar faedah yang rendah sebanyak 2%.
* Bayaran balik jangka panjang (1-30 tahun) panjang.
* Terma pinjaman yang fleksibel dan bayaran bulanan.
*. Berapa lama masa yang diambil untuk membiayai? Selepas mengemukakan permohonan pinjaman
Anda boleh mengharapkan jawapan yang awal kurang daripada 24 jam.
pembiayaan dalam 72-96 jam selepas menerima maklumat yang mereka perlukan.
daripada anda.

Hubungi syarikat amanah sah dan berlesen yang dibenarkan.
bahawa bantuan kewangan kepada negara-negara lain.
Untuk maklumat dan pinjaman lebih permohonan membentuk perniagaan bersama, melalui.

e-mel: trustloan87@gmail.com


BEST REGARD,
Mr.Anthony Dave.
Trust Loan Company
TEL: +60182359926
Email trustloan87@gmail.com

Rose Anna Moore said...

Hello,
Ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Puan Rose Anna, pemberi pinjaman pinjaman peribadi mempunyai membuka peluang kewangan untuk semua orang yang memerlukan apa-apa bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar 2% kadar faedah kepada individu, syarikat dan syarikat-syarikat di bawah terma dan syarat yang jelas dan mudah difahami. hubungi kami hari ini melalui e-mel di: (roseannamoore70@gmail.com)

Joyce Roland said...

Good Day Sir / Madam:
Mendapatkan pinjaman yang sah selalu menjadi masalah besar Untuk klien
yang memiliki kebutuhan keuangan. Masalah kredit dan agunan yang
sesuatu yang klien selalu khawatir tentang ketika mencari pinjaman
dari pemberi pinjaman yang sah. Tapi Joyce Roland Pinjaman Perusahaan telah membuat
bahwa perbedaan dalam industri pinjaman. Kita dapat mengatur untuk pinjaman
dari kisaran $ 5,000.00 sampai $ 500.000,00
Layanan kami meliputi:
Konsolidasi hutang
Hipotek kedua
Pinjaman Bisnis
Pinjaman pribadi
Pinjaman International
Tidak ada jaminan sosial dan tidak ada pemeriksaan kredit, 100% Guarantee.All Anda harus
lakukan adalah mari kita tahu persis apa yang Anda inginkan dan kami pasti akan membuat Anda
mimpi yang menjadi kenyataan. Joyce Roland Pinjaman Perusahaan. mengatakan YES ketika bank Anda mengatakan TIDAK.
Terakhir, kami mendanai skala kecil perusahaan pinjaman, perantara, skala kecil
lembaga keuangan karena kita memiliki modal terbatas. Untuk selanjutnya
Rincian untuk pergi tentang pengadaan kontak pinjaman kami, Mohon menanggapi
segera email ini di: joycerolandloancompany@gmail.com.
Terima kasih

Post a Comment

Permohonan Secara Pos

Permohonan Secara Pos
Utk pemohon yang berada jauh. Urusan penghantaran borang dan segala dokumen adalah menggunakan Pos Ekspress - Dijamin Sampai Esok. Kalau hari ni tak sampai, esok mesti sampai! Sila rujuk pada helaian sisipan Pos Ekspress utk kawasan penerimaan yang lebih dari sehari.Mudah, Murah dan Cepat. Terima Kasih Abg Posmen

Popular Posts

Overlap Atau Setel Pinjaman
Kami pakarnya menyelesaikan atau overlap semua pinjaman lama Anda dengan pinjaman baru yang murah. Anda boleh dapat uang rebat daripada overlap atau membaikpulih slip gaji Anda.